Dagen efter

Hallohallo
Tyvärr så blev det ingen uppdatering igår eftersom jag hade väldigt ont om tid med tanke på att det var midsommar. Vi var tio personer och hade den vanliga sillunchen med snapsvisor och allt som hör till :) Vi spelade även ett utomhus spel som jag och Fredrik köpte till hans föräldrar förra året och alla älskar det spelet så vi har lovat många att vi ska köpa det till dom nu när vi åker till Finland. Tyvärr så var inte vädret helt på vår sida så det var inte riktigt lika mycket drag som det brukar. Men kul hade vi i allafall. Det blev ganska tidigt eftersom alla var sjukt trötta eller sjuka. Känns inte som att min förkylning gett sig än riktigt. Usch fy och blä!

Nu så är alla utomhus och jag sitter här och bloggar :P Haha usch vad tråkig jag är. Men lovade ju att uppdatera bloggen så mycket som jag bara hinner så då får man ta de chanserna som man har helt enkelt.
Hörde nånstans ifrån att sommarvärmen skulle komma på måndag, och man får ju hoppas det så att det blir sommar så man kan ha sina nya fina sommarkläder. Nu får man ju liksom gå runt med jeans och jacka, och hur kul är det?

Kasper är allafall glad här på landet, det finns ju massa folk som vill leka och pilla på honom hela tiden så han har ju aldrig tråkigt. Och bra det förstås :)

Men nu ska jag inte vara så tråkig längre, har svarat på kommentarer och gett er lite uppdatering :) Uppdaterar säkert mer senare idag när de andra har åkt hem.


Kommentarer
Postat av: J O A N N A

visst är dom, synd man inte har en tusenlapp över bara haha

2009-06-20 @ 14:10:24
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0