Brrr..

God morgon!

Vaknade kvart i sju av att Fredrik skulle åka till jobbet och kunde inte somna om :( Först fick jag ont i magen, sen började jag frysa och så fick jag ont i låret.. Så till slut tyckte jag att det var lika bra att gå upp. Sitter med frukosten nu och väntar på att lilleman ska vakna, och bara för att jag gått upp tidigt så kommer han säkert ta sovmorgon idag. Han brukar ju vakna runt halv åtta, så borde med andra ord vara dags nu.

Det var ingen rolig kväll igår. Bara för att jag var så uttråkad så kunde jag inte ens somna. La mig i sängen och låg där ett tag innan jag gick upp och satt på soffan ett tag för att sedan gå och lägga mig igen och ligga där ett bra tag innan sömnen äntligen kom till mig.

Och jag fryser fortfarande! Har ordentligt med kläder på mig och ändå fryser jag, och så kallt borde det väl ändå inte kunna vara ute. Eller? Hoppas inte det eftersom jag hade tänkt att vi skulle ta en promenad efter att Kasper har ätit sin frukost.
Och snälla du.. Vädersnubben eller vem det nu är som bestämmer vädret, snälla ge mig sol på torsdag! Jag har ju köpt en riktig sommarklänning som jag hade tänkt ha på Fredriks brorsas student! Det passar inte med leggings till den! Så snäääälla ge mig sol!

Igår kväll så badade Kasper och Fredrik tillsammans, det såg så roligt ut! Kasper brukar ju få bada i sin badbalja (och den är ju inte så stor) och nu så fick han bada i det stora badkaret! Han tyckte det var riktigt roligt och plaskade på ordentligt. Det var ju inte första gången som han badade med nån av oss, ett tag badade vi tillsammans ganska ofta men då var han så liten att han inte uppskattade det lika mycket som nu.

För idag har vi inga storslagna planer. Ska väl ut på promenad och bara leka här hemma.

Kommentarer
Postat av: Ullis

vad uppfriskande med ett inlägg där du inte nämner all jäkla städning din duktiga kvinna :P

2009-06-08 @ 11:41:42
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0