Bortglömd medicin

Imorse när jag gick upp så såg jag att Fredrik hade glömt sin medicin hemma, och eftersom han inte hade tagit den på morgonen heller så fick jag vara snäll och åka till Kista med den. Som tur var så var Erica snäll och hängde med mig :) Redan vid 9 imorse så begav jag och Kasper mig hem till Erica och Loke där pojkarna fick ligga och skratta åt varandra. De är så gulliga när de träffas! Man ser verkligen hur de lägger märke till varandra och pratar med varann :) Efter att våra käraste hade ätit sin lunch så åkte vi till Kista där Fredrik fick sin medicin och vi satt och snacka och gick runt i affärer tills Fredrik slutade jobba. Vi kom hem strax innan 18 och då var det bara att börja med middagen :)







Här om dagen upptäckte jag att Kasper inte hade så många kortärmade bodys i 74, och eftersom det är hans nuvarande storlek och ett plagg som behövs under sommaren så var det bara att köpa :)

Det var alltså våran dag!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken härmis :P! Melker har också den där Soldressen högst upp och bodyn med gula kanter och sånna där van-bilar på :)

2009-06-05 @ 08:26:02
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)



vore jättegulligt om du ville rösta på mig som veckans blogg! :)

Nr1- Idas lilla blogg. Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-07 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0