BFF

Småkollade lite på TV nyss (händer inte speciellt ofta) och då hade vi trean på. Någon som kollade? Det var ett program som hette Paris Hilton´s my new BFF (best friend forever). Och nu när jag såg det programmet så kom jag på varför vi aldrig kollar på TV. Seriöst vilket program. Det är flera personer som ska tävla om att bli Paris Hiltons bästa kompis, och hur vettigt låter det? Få vara med i massa tävlingar och göra massa saker för att få bli någons bästa kompis. Vissa gör mycket för att bli kända. Löjligt är vad det är!

Nu blir det av med TVn och mys med min käraste man istället!

Kommentarer
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Oj, va konstigt! Jag skulle precis skriva en blogg om hur patetiskt tv ær och sedan kollade jag inn din innan bara før att=) Så har du skrivit om tv också! Villken sammantræff!=P



Hehe jaa det ær nog sannt! Ni lær ju inte frysa i alla fall=D Vi har en 150 (tror jag) och ibland blir jag galen før att jag tycker att han ligger så himla næra!=P Han ska alltid kramas å ha sig, det blir ju så varmt å klibbigt=P Ha ha!

2009-06-16 @ 21:36:03
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0