Bebisbus

Nu är vi hemma från dagens bebisbus. Vi gick till öppna förskolan med Erica och Loke där de hade babyöppet 13-16. Först när vi kom dit så var det bara vi två där, lite pinsamt :P Men fram mot klockan 14 då det var sångstund så började det komma in lite folk. Sen om Kasper och Loke verkligen uppskattade den där sångstunden kan jag inte vara helt säker på. Kasper satt mest och prata och brumma för sig själv och Loke gosa med sin mamma. Men det är lite kul att se andra barn som är lite äldre än Kasper (på babyöppet får de vara max 1 år), barnen är ju bara några månader äldre men de kan ju så himla mycket! Allt det man ser dem göra känns ju så långt bort, men egentligen är det inte mer än någon månad bort. Läskigt!
Efteråt satt vi ute en stund och snacka bara innan jag skulle hem och mata min gubbe med välling. Idag har han haft en skrikig dag. När vi var på promenaden tidigare så var han väldigt gnällig, hemma skrek han bara och inte ens på öppna förskolan var han på bra humör. Nu när vi kom hem fick han sin välling och sedan lägga sig ett tag för att sova lite.

Fredrik skulle slutat nu 17.30 men ringde nyss och sa att han måste jobba över lite, kanske en halvtimme. Det kanske inte är så länge, men en halvtimme känns länge med en skrikande bebis och speciellt när Fredrik då kommer hem först när Kasper ska sova.

Ska ta min huvudvärk nu och stoppa in den nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0