Vart är du paketet..?

Som rubriken säger så undrar jag vart Kaspers paket från Goboken är, de skulle enligt sin hemsida skicka den förra tisdagen men den har fortfarande inte kommit. Om den inte kommit imorgon så ska jag nog ringa dom och höra om de vet något.

Har fått lite kommentarer om min fråga om jag ska lämna Kasper hos min mamma eller inte när vi åker till Egypten. De flesta av er tycker att jag borde lämna honom hemma på grund av värmen och för att jag och Fredrik ska få våran bröllopsresa. Men jag vet inte än. Får fundera lite mer på saken. Jag har ju redan betalat hans resa och alla extrakostnader för honom, men det är ju bara att avboka egentligen.

Men nu ska jag läsa lite bloggar innan jag måste klä på mig och gå till bussen.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

det var så lite så :)

är allt bra med dig?

2009-07-07 @ 18:10:28
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0