Typ världens sämsta mamma..?

God morgon gott folk :)

Igår efter att jag skrev så gick jag, Fredrik och Kasper ut en sväng eftersom det var rätt fint väder. Kasper fick gunga lite och vad han älskar det! Han skrattar så högt att han knappt kan sitta ordentligt i gungan, och håret fladdrar med vinden :P
Jag och Fredrik testade även det nya spelet som vi köpte igår, man kan spela bara två men blir nog inte riktigt samma sak :P Men jag tycker att det var riktigt kul :)

Imorse när jag gick in till Kasper så låg han och sov så sött att jag bara var tvungen att fota. Men självklart så rörde han sig precis så därför det blev suddigt. Men han låg på sidan och det såg så gulligt ut.



Och rubriken då? Jo jag och Kasper har en vana att efter att han ätit sin frukost så går vi in i vardagsrummet så jag äter frukost till nyhetsmorgon. Han brukar då få vara på soffan med mig ett tag så att han inte behöver ligga på golvet och leka när han är proppmätt. Där satt han då som vanligt i soffan och pillade med några leksaker när han råkade slänga iväg en av leksakerna så att den ramlade ner på golvet.. Självklart skulle han dyka efter den, så ni kan ju förstå vad som hände. Min stackars älskling ramlade ner från soffan med huvudet före. Jag tog snabbt upp honom och började trösta (fast han inte grät), han började gråta först när jag höll på med honom så vet inte om han hade börjat gråta alls annars :P Haha. Men det dramatiska var snabbt över och nu leker han glatt på golvet.



Kommentarer
Postat av: Moa

en olycka händer så lätt! Särskilt med barn som är så SNABBA!

Skönt att det gick bra med Kasper iaf :)

2009-07-23 @ 10:22:07
URL: http://battlecry.blogg.se/
Postat av: Mindy

Nopp vi har inte köpt vagn..ska åka & titta mera på det till hösten.Ha en skön dag.kram

2009-07-23 @ 10:30:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Annelie

sv: tack så mkt vi hade en jätte mysig semester ;)

2009-07-23 @ 10:48:14
URL: http://almondine.blogg.se/?tmp=23104435
Postat av: Nina

Så söt han är då han ligger å sover :D

stjärndressen är super fin! vart har du köpt den.



är så lätt hänt att dem kan åka i golvet. tror varje mamma är orolig för det. även om man är noggrann så händer det oftare än vad vi tror.. det gör inte dig till en dålig mamma.

2009-07-23 @ 12:23:38
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Virre - mamma till Dennis

Stackars liten, tur att de gick bra ändå.

2009-07-23 @ 19:24:39
URL: http://glittermammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0