Tisdag 14 juli

God förmiddag

Har inte blivit någon uppdatering på morgonen eftersom jag suttit och lekt med Kasper sedan vi gick upp :) Vi har läst böcker och ätit på dom, rivit ner leksaker från Kaspers bokhylla som börjar passa hans ålder nu och så har vi stutsat sönder mamma (mig). Nu är han hos pappa och nu precis när jag skriver så ramlade han och slog huvudet i bordet.. Stackars liten, men han får tröst av pappa så vi hoppas att det blir bra. Dock känns det väldigt tufft i mammahjärtat när man hör hur sin lille ramlar och slår sig.

Dagens planer är osäkra fortfarande. Hade planer men inte hört något mer om det så vet inte. Det jag vet är i allafall att jag ska käka middag med Ica och Emma och ha det mysigt. Får se om Anna kommer förbi en stund efter jobbet också. Fredrik jobbar kväll och åker till jobbet vid halv ett ungefär och kommer hem i natt.

Men ni får ha en bra dag så hörs vi mer senare :)

Kommentarer
Postat av: JOANNA

haha ja visst är dom, annorlunda:D

2009-07-14 @ 11:38:55
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0