Resultatet

Tack för era gissningar :) Ni låg dock inte speciellt nära med era gissningar :P

9720 gram och 69 cm

Hon bvc-sköterskan var tvungen att mäta honom flera gånger eftersom hon hade så svårt att tro att han hade vuxit fyra centimeter på en månad :P Men nu ligger han på medel på längden :)


Lite läskigt med en grej. Kasper har lärt sig att starta sin mobil, så snacka om att man blir rädd när man tror att han ligger och sover och så plötsligt så går den igång.

Ikväll är min gosse svår att natta. Han var dödstrött redan halv sju och ville ha sin kvällsvälling då, och så fort han ätit klart så totaldäckade han. Så sov han i ungefär 40 minuter och sen vaknar han och bara gallskriker. Ingenting hjälper. Han skriker som att han skulle ha ont någonstans, för kung och fosterland låter det som. Tycker så synd om honom. Vi la oss tillslut i våran säng och så fick han tugga på sin kalla tuggleksak och lyckades lugna ner sig. Så la jag ner honom i hans säng igen och så låg han och gnällde lite. Nu precis så vart han helt hysterisk igen så jag har sprungit iväg under skrivandet några gånger för att trösta honom. Nu la jag honom på mage eftersom han försökte med det själv, han kanske vill sova så vad vet jag. Just för sekunden är han tyst, ingen feber har han.. Tycker synd om min lille och hoppas på att han kan få somna snart.

Dagen har vi annars spenderat med Jenni, och vi har alltid lika kul :) Tack för idag gumman!

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Oj vilken raketbebis!! Kul :)

2009-07-08 @ 22:21:17
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Jonelin

Vilken sötnos! :-)

2009-07-08 @ 23:26:37
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: Jenni

Tack själva mina sötnosar :))

2009-07-09 @ 13:45:12
Postat av: imberpluvia

Tack =) Vad söt han är, Kasper! Oj 4 cm är inte illa! Jag har hört att endel barn som växer fort får växtvärk, har du märkt av det? Kram kram

2009-07-09 @ 14:22:45
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: Mad

Hmm. man kanske ska gå med i GOboken? Hur mycket kostar det?



Kasper är hemskt söt!!

2009-07-09 @ 20:00:43
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0