Min nya mobil

Eftersom min telefon från Phonehouse inte kom igår fast den skulle komma inom 2-4 arbetsdagar så mailade jag dem och frågade vart den hade tagit vägen och imorse fick jag ett mail att de inte hade den i lager och att jag skulle få vänta i några veckor +/- 0. Eftersom det i måndags stod på min sida att den höll på att fraktas så blev jag väldigt besviken eftersom de hade sagt att den skulle komma. Jag mailade dem igen och sa att jag ville avbeställa telefonen och efter det åkte jag med Kasper till Stinsen med hopp om att den skulle finnas där på ONOFF. Där fanns det och jag blev riktigt glad :) Så riktigt stor tumme ner för Phonehouse!

Här är i allafall min nya leksak nu:


Sony Ericsson W995
Känns riktigt konstigt att ha gått ifrån Nokia efter tio års användande.
Nu ligger mobilen på laddning och snart blir det dags för mig att lära mig att använda den, dock utan användarhandbok eftersom Kasper råkade få tag på den och tyckte den kunde användas till annat :P

Eftersom vi ändå var på Stinsen så passade jag på att shoppa lite eftersom jag fått ett sms från Lindex om att jag fick ta två reaplagg och bara betala för ett. Så ni kan ju gissa vilken bebis som fick nya kläder idag (allt i storlek 80).


Kortärmad Bamsebody


Kortärmad body


Långärmad body


Långärmad body


Kortärmad body


Kortärmad skjorta


Och tre par strumpor

Jaha Madde, hur många av de här plaggen har Melker? :P




Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

HAHAHAHA :D Im so proud of you honey, du köpte inte en Nokia ;) Och nej, Melker har ingen av dom där kläderna.............än! Muahahahha

2009-07-17 @ 18:10:38
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Nina

sååå roligt att shoppa till de små :D

2009-07-19 @ 11:00:19
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilken söt bamse body!

2009-07-23 @ 10:47:47
URL: http://almondine.blogg.se/?tmp=23104435

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0