Lördag

God förmiddag på er läsare.
Idag har jag faktiskt helt själv valt att vi ska vara hemma hela dagen eftersom jag har lite att göra, Fredrik kommer ju i och för sig hem redan strax efter 15 så det blir inte bara jag och Kasper hela dagen.
Min mamma åker till Finland imorgon och måndag i vecka 32 (alltså om en vecka) så åker vi också till Finland och ska då möta henne och hennes kille där. Eftersom vi åker dit med båt utan hytt och har barnvagn så är vi inte speciellt sugna på att ha så mycket bagage med oss, därför har jag idag packat ner kläder, mat och annat nödvändigt för Kasper för en veckas period som min mamma och hennes kille tar med sig till Finland redan nu (de har ju ändå bilen med sig). Slängde även ner lite av mina kläder i väskan, men inte allt eftersom jag måste klara mig här hemma en vecka till. Kasper har ju så mycket kläder så för hans del är det inga problem. Så det som vi behöver ta med oss sen är Fredriks kläder och lite av mina, så packningen blir inte så stor :)

Just nu ligger Kasper och sover efter lunch och jag tänkte smita in här och säga hej till er innan jag börjar städa lite. Har verkligen ingen ork eller lust att städa, men det måste ju göras. Kanske bra att städa så att jag slipper plågas så mycket av mina underbara menssmärtor. Är i och för sig bra att ha den värsta dagen under mensen en dag som denna då man ändå bara är hemma.
Jag är i allafall glad över att slippa ha mens när vi åker till Finland, och antagligen kommer jag slippa den i Egypten också.
Perfekt!

Nu: Hänga upp tvätt, städa och äta lunch.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0