Kycklingsallad a la Madde

Idag fick vi besök av Madde och Melker och vi åt underbar kycklingsallad :) Madde gjorde den salladen för några månader sedan och då vart jag kär i den och nu har jag varit sugen på den ett bra tag så fick bli det idag :) Hon den kvinnan kan laga mat ska jag tala om för er :D Kasper och Melker satt och babblade lite med varandra och skrattade, så söta när de ser varandra :) Jag och Madde hann snacka lite skit också :)

Efter det kom min mamma på besök, hon har ju inte träffat Kasper på snart tre veckor eftersom vi varit bortresta hit och dit hela tiden. Hon var här i några timmar och busade med Kasper och det gjorde Kasper riktigt glad.
Min mamma föreslog en grej som ger mig lite att tänka på.. Hon frågade om inte vi ville att hon skulle ta semester i en vecka då vi ska till Egypten så att Kasper kan vara hos henne istället för att vi tar med honom. Hon är rädd för att han ska bli kidnappad :P Men hon och hennes kille hade pratat om det och de ville gärna ha honom då. Men ska jag klara mig i en hel vecka utan honom? Han är ju bara nio månader då, och så borde jag lämna ifrån mig honom en hel vecka. Min mamma tyckte även att det kunde vara bra chans för mig och Fredrik att få komma iväg för oss själva och ha våran bröllopsresa som inte blivit av än :P Men jag vet inte.. Som hon säger så blir ju inte resan något för Kasper att minnas eftersom han är så liten. Värmen kan ju också vara väldigt jobbig för honom och så måste man ju vara väldigt noggrann med hygienen och så. Men som sagt, hur ska jag klara mig utan honom i en hel vecka? Hur skulle ni göra?

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Svårt val.. jag skulle inte vara ifrån Oscar ens en natt :)

2009-07-06 @ 18:07:48
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Jag

jag skulle lämna honom hemma, både så ni får en bröllopsresa, sen så slipper kasper värmen och allt sånt, det är jobbigt bara med ärmen i sverige liksom..

2009-07-07 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0