Konstiga drömmar

Hade konstiga drömmar inatt. Har drömt mycket på sista tiden men nästan alla drömmar har varit sånna att jag kunnat förstå varför jag drömt drömmarna. Men inatt så var det lite konstigt. Det hände mycket i drömmarna som jag inte kan sätta ord på, ni vet så som drömmar kan vara att man ser dem i huvudet men det är omöjligt att förklara dem. Men det finns en grej som finns där klart och tydligt. Jag var och handlade med min pappa (han dog för sju månader sen) och vi skulle köpa sugrör. Vi letade och letade men hittade inte sugrören, när vi tillslut hittade dem så blev min pappa irriterad eftersom det var fel slags sugrör. Kommer ihåg att jag då tänkte att det var tur att han var med och handlade eftersom jag annars hade köpt de sugrörer. Vi gick runt den hyllan flera gånger och hittade bara fel slags sugrör. Tillslut så gick han med på att köpa de vanligaste sugrören. Plötsligt står vi vid glassdisken och plötsligt ser han ett paket med glass som han ville ha och så sa han någonting (kommer tyvärr inte exakt ihåg vad) om att de var bra för honom att ha (för er som inte vet så var min pappa väldigt sjuk).

Men största delen av den drömmen handlade om just sugrören, och jag förstår verkligen inte varför.

Någon som har en bra förklaring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0