Kanske lite för mycket

God morgon

Blev ingen uppdatering igår för att jag var ruskigt trött och kände inte för att sitta vid datorn. Men ni som läste bloggen i fredags vet att jag skulle iväg på lite kul :) Mötte alltså Fredriks bror på Sollentuna station innnan vi åkte hem till Anna och förfestade lite. Dit kom även tre tjejer som jag inte kände Melai (träffat henne engång), Catarina (träffat henne en snabbis i en skoaffär) och Natalie som är Annas brorsas tjej och så var Annas mamma förstås också med som vanligt :) Så Fredriks brorsa var den enda killen på förfesten men det verkade han inte ha någonting emot. Det bev massa Singstar och alldeles för många shotar för vissa :P


Världens vackraste tjejer


Jag, Anna och Natalie fick en konstig idé, vi blandade fyra olika shotar i ett litet shotglas och som ni ser så skar sig min ganska illa :P Är i och för sig en väldigt dålig bild men den såg riiiktigt skabbig ut :P
Och smaken? Testa själva att blanda Bailey´s, Minttu och så kommer jag tyvärr inte ihåg vad de andra hette :P

Jag sjöng faktiskt flera gånger på Singstar, och inte en enda gång gick det ens hyfsat :P  När vi tillslut gav oss in mot stan alldeles för sent så var det väl inte helt smärtfritt. Som sagt så blev det lite för mycket shotar för vissa och därför mådde inte vissa så bra på tåget och när vi väl var inne i stan. Så ni kanske förstår vad som hände med dom och tåggolvet? Efter att ha suttit i en park vid Södra station i lite över en timme och insett att krogen snart skulle stänga och att de enda som antagligen skulle komma in på krogen var jag och Kakan eftersom vi var de enda som inte var så fulla så bestämde vi oss för att gå skilda vägar :P Jag hade ju med mig Fredriks bror så vi tog en taxi hem till mig och den resan kostade nästan 900! Har aldrig betalat så mycket för en taxiresa hem från stan! Den chauffören körde riktigt sakta. När vi kom hem till mig så var det typ dags för Fredrik att åka till jobbet eftersom stackarn gick upp redan 4. För mig och Niklas (Fredriks bror) var det bara att ta och sova och hoppas på att Kasper inte skulle vakna allt för tidigt. Klockan 8 gick Kasper upp så då blev det frukost för oss alla och så umgicks vi lite innan NIklas åkte hem.

Fast det inte blev någon krog för mig så hade jag ändå sjukt kul! Vet inte när jag sist hade så roligt, en riktigt lyckad kväll som måste göras om när alla är hemma från sina resor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0