Irriterad på brevbäraren

Idag kom paketet från Goboken som jag skrev om här om dagen att jag undrade vart den var. Men kan jag vara helt glad för det? Nej, för brevbäraren hade lämnat den i trappen utan att plinga på dörren och se om vi var hemma. Tänk om vi liksom hade varit bortresta. Vi såg att paketet låg där när Fredrik skulle ut och handla, så seriöst vad irriterad man blir! Har ringt och klagat på det här ett antal gånger tidigare så vet inte vad jag ska göra.. Kanske ringa och säga att mitt paket blivit snott, då kanske de tar mig på allvar?

Kasper blev iallafall glad över paketet och skulle hjälpa till att öppna, och det är väl självklart eftersom det är hans paket :P Sen om han verkligen var ute efter att få öppna det eller om han bara skulle pilla på det är ju en helt annan sak :P


En bok med sex olika djur, på sidan kan man trycka på knappar så att man hör hur djuret låter.
Kasper satt och tryckte in får-knappen ett bra tag här nyss.


Den hade massa fina färgglada bilder som man kunde slemma ner.


Här läser han för fullt som ni ser :P

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Han ser väldigt intresserad ut!

Vi var iväg på 5 mån-kontroll den 25/6 och då var Oscar 68 cm och vägde 7955 g.

2009-07-09 @ 16:25:45
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Åh, vilka fina böcker! Och så söt Kasper är!



Zack hade nog gillat den där ljudboken, han älskar alla ljudböcker han har.

2009-07-09 @ 20:50:03
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0