Idag har jag kämpat!

Jag började med att städa så fort jag druckit upp morgonkaffet, ville passa på att börja tidigt ifall det skulle bli sådär äckligt varmt idag som det har varit i några dagar men tack och lov så var det lite svalare idag. Jag tycker faktiskt att det är skönt när det inte är stekhett ute så att man kan orka göra någonting också. Så eftersom det här är Fredriks sista dag på semestern så passade jag på att ha en storstädning så att han fick ta hand om Kasper. Och jag har städat hela dagen, skrubbat varenda hörn i varje rum, bytt sängkläder, vikt in tvätt, tvättat ett X antal maskiner och allt man kan tänka sig. Det känns riktigt skönt att ha det gjort, blev klar för tio minuter sen ungefär och det enda som fattas nu är en uppfräschande dusch för min del :) Det får bli snart efter att jag har fixat Kaspers kvällsvälling. Tror att det blir film för mig och Fredrik när Kasper somnat, vi lånade ju tre filmer från Madde förra veckan och har en kvar att se.

Som sagt så börjar Fredrik jobba imorgon, och det känns helt okej för då kan man få leva lite normalare liv igen. Haha, menar bara det att vi varit borta så mycket hemifrån under hans semester så det ska bli kul att få lite tid att träffa alla kompisar igen.
I och för sig så jobbar han bara i fyra veckor innan han har semester igen och då bär det av till Finland för våran del för att hälsa på min släkt :) Ser verkligen fram emot den resan. Så jobbar han i några veckor efter den semestern igen innan det är dags för oss att ge oss av till Egypten.


Kasper sitter framför mig och försöker sno min telefon

Nu blir det bloggläsning innan kvällsvälling och duschning :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

ska kasper följa med till egypten?:)

2009-07-05 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0