Hej på dig du

Ni kanske märker att bloggen har blivit lite sämre uppdaterad nu de senaste dagarna? Vet inte riktigt vad det är, massa tankar som snurrar och så men det får vara. Jag ska inte ta en bloggpaus eller något sånt, men nästa vecka åker vi ju till Finland och då blir det automatiskt en bloggpaus. Kanske lika bra så att man får ladda bloggbatterierna lite? :)



Idag har Fredrik en sån där jobbdag som jag avskyr, alltså kväll. Just nu ligger Kasper och sover i sin säng (tror jag) och runt 16 ska vi upp till centrum för att handla lite och sedan träffa Erica och Loke och hitta på någonting med dom.

Vad hittar ni på för roligt idag?

Jag tror att jag är lite seg av mig eftersom jag nästan längtar ihjäl mig efter att få åka till Finland. Ska bli skönt att komma ifrån vardagen lite och åka iväg och ha det trevligt. Tror att det kommer vara riktigt skönt för Kasper att Fredrik är ledig en hel vecka och kommer ha massa tid för honom.


Kommentarer
Postat av: Moa

Härligt med lite semester :)

Har de sånna kläder på ÖoB, det visste jag inte det måste kollas upp :D

2009-07-28 @ 15:19:42
URL: http://battlecry.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Sorry att jag inte svarat på din fråga, har varit bortrest:P Nej jag har inte pluggat foto något, självlärd. Ska börja nian i år, sen får vi se vad jag går i gymnasiet, men jag tror det blir naturvetenskap:D

Ha en bra kväll

KRAM

2009-07-28 @ 18:47:10
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0