Gratis fotobok!

Hittade ett riktigt lockande erbjudande på en blogg som jag ofta läser. Erbjudandet kommer från Fujidirekt och går ut på att man får en fotobok helt gratis som är värd 344:-. Det enda som krävs från din sida är att du skriver minst 100 ord och berättar om erbjudandet i din blogg eller på din hemsida.
Det roligaste med det hela är att du får designa boken helt själv. Du behöver bara ladda ner och installera en programvara och kan med hjälp av programmet lägga in de bilder som du vill ha och använda de på olika sätt, du får även hjälp att enkelt redigera, beskära och lägga till effekter om du vill. När du sedan är klar med fotoboken så laddar du bara upp fotoboken eller bränner ner på skiva och skickar till Fujifilm. Två veckor senare får du hem fotoboken i brevlådan och kan njuta av alla fina bilder!



Själv så ska jag vänta lite med att göra min fotobok eftersom jag tänkte använda mig av bilder från våran Finlandsresa som vi ska på i augusti.

Låter väl som ett underbart erbjudande?

Om du är sugen så klicka här


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag sitter och pysslar ihop våran gratis fotobok just nu. ^^ Kommer bli så fin. Vilket kanonerbjudande!

2009-07-15 @ 19:39:29
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0