Grabbarna Grus

Idag åkte jag och Kasper och shoppade lite med Erica och Loke


Här sitter han snällt och väntar på bussen

Jag var riktigt sugen på att köpa nya underkläder så detta blev det:

Och så köpte jag tre par nya leggings men det vet ni väl hur sånna ser ut? :P
Konstigt nog så köpte jag ingenting till Kasper. Han behöver ju inga nya kläder just nu så jag väntar på att höstkläderna kommer innan jag köper nytt till honom.
Både jag och Erica var ute efter nya underkläder så nu är vi riktigt heta puddingar båda två :D

Efter att ha varit på Eurostop så följde jag och Kasper med Erica och Loke hem så att pojkarna kunde leka lite med varann. När båda tröttnade på att ligga på golvet så fick de sätta sig i soffan för att mysa lite.


Sen var jag och Kasper tvunga att ta oss hem eftersom han skulle äta sin kvällsvälling och sedan sova. När Kasper hade somnat så dröjde det inte länge innan Ica, Kakan, Anna och Emma kom :) Vi har inte setts på flera veckor så därför bestämde vi oss för att se på Allsång tillsammans. Jag tycker inte om sommaren eftersom alla åker bort hit och dit så vi hinner aldrig träffas. Som nu känns det som att det hela tiden kommer vara någon som är bortrest enda till mitten av september :( Men får se om vi kan ha lite avskedsmys på fredag.

Som ni märker så har jag haft ganska fullt upp idag, men sånna dagar älskar jag :) Nu sitter jag här och väntar på att Fredrik ska komma hem från jobbet och han kommer väl om ungefär en halvtimme. Sen blir det lite mys och sedan sova.

Nu blir det bloggläsning för min del!


Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Jaha så det handlade bara om att du inte ville åka dit med mig ^^

2009-07-08 @ 08:50:36
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0