God morgon

Sitter här och kollar hur Kasper härjar runt på golvet. Tystnaden igår beror på hjärnsläpp, massa tankar men ingenting som kan skrivas ner.
Efter Kaspers lunch idag ska vi träffa Madde och Melker och gå ner till stationen för att sedan åka på äventyr, eftersom hon inte skrivit på sin blogg vart vi ska så gör jag inte heller det.

Snacka om att jag fick en chock igår när jag skulle kolla hur mycket pengar jag har på kontot och hur mycket jag skulle få i föräldrapenning idag. CHOCK!! När jag sedan loggade in på försäkringskassans hemsida för att se varför jag skulle få så lite så stod de att jag bara hade tagit ut sju dagar i juni! Varför skulle jag bara ta ut så få dagar?!?! Sju dagar ger inte direkt en summa pengar som man kan hurra för..

Min älskling igår:




Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0