God morgon torsdag

Gäääääsp!
Imorse var det verkligen ingen kul att gå upp! Dels för att Kasper vaknade mer än en timme tidigare än vanligt och för att det inte har varit en bra natt. Jag svettades extremt inatt och mina grannar har väsnats så brutalt. Vi sover ju med fönstret öppet så vi hörde när de stod där utanför med sin cross och började bråka (antagligen fulla som vanligt). Det som är irriterande är att jag känt killen i hela mitt liv och när de stod där utanför så var det finska som gällde. Stackars Fredrik förstår ingenting när man själv får ligga där och lyssna på allt :P

Idag ska jag och Kasper åka till finska ambassaden för att fixa pass till mig. Som tur är så behöver jag inte åka själv utan får sällskap av Jenni och så får jag äntligen träffa hennes nya kille :) Ser verkligen framemot det! Det är lite av en tradition att hon följer med mig när jag ska fixa nytt pass :P Jag har varit så himla seg av mig att jag inte har fotat mig för passet än.. Så det får helt enkelt bli så att jag fotar mig i en sån där hemsk automat samtidigt som jag har Kasper skrikandes i vagnen utanför :P Haha nejdå, han är säkert snäll och så har jag ju sällskap. Antagligen så visste Kasper att jag ska fota mig idag så därför gick han upp extra tidigt, är väl kul om mamma ser ut som ett mongo på sitt pass. Jag har inte speciellt mycket tid för att fixa iordning mig heller.. Aja det är ju bara ett pass :P

Men ni får ha en bra dag så ska jag gå och fixa lite och så.

Kommentarer
Postat av: Beatrice, snart mamma ♥

Tack!

Vad irriterande med sådana grannar. Och att dem inte ens har vett att tala svenska heller. Nej fy!

Hoppas denna natten blir bättre för er!

2009-07-16 @ 09:49:12
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Nja superkvinna vet jag inte.. ;) Men jag var som en flodhäst på slutet. Alla trodde att jag skulle få två veckor före bf som var 13 januari. Men det blev 29 istället :)

2009-07-16 @ 11:55:44
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0