Fryser om fötterna

God morgon, dock inte det bästa morgonhumöret idag.. Men men. Sitter här och kollar hur söt Kasper är när han ligger på golvet och leker för fullt med alla sina leksaker. Så länge han är på gott humör så är livet bra :) Han har så mycket att säga sina leksaker så ni anar inte vilket babbel det är här hemma. Jag har iallafal listat ut varför hans kinder är så stora, det är nämligen så att i hans kinder så döljer sig massa babbel :D Om nätterna pratar han ju inte så då samlas allting i kinderna och därför är de så stora.
Om jag är trött? Jo visst är jag det. Imorse gick Kasper upp klockan 6, men jag sa åt honom att han inte skulle få gå upp och ta på sig kläder och få morgongröt eftersom det enligt mig var alldeles för tidigt. Istället gjorde jag iordning en flaska välling som han fick suga i sig i min famn. Sedan la jag ner honom i sängen och sa att vi skulle somna, jag gick och la mig i min säng men tror ni att jag somnade? Klart jag inte gjorde, annars hade jag ju inte skrivit om det.

Idag ska vi nog ner till centrum efter att Kasper har ätit sin lunch. Egentligen har jag ingen lust att ta mig dit ner men ska försöka ändå :P Måste dit ner för att köpa lite som jag ska ha med mig ikväll :) Jag ska nämligen ut på lite äventyr ikväll, Kasper stannar hemma med Fredrik.

Hörs mer sen!

Kommentarer
Postat av: Starmama ♥

Misstänkte det eftersom du skrev att du skulle visa Helsingfors till din man samt att du heter Laura (ett rätt vanligt namn i Finland :-) Hihi!



PS. Träffade kärleken förstås! ;-)

2009-07-10 @ 10:30:54
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha igår kväll innan jag kom i säng så fyllde jag på katternas mat och hörde ett suspekt ljud från det tomma sovrummet brevid köket, det tog inte lång tid innan jag låg i sängen och försökte tänka på annat :)

2009-07-10 @ 13:52:20
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Manilla

hehe tack:)

Åh de e så jobbigt när dom vaknar så tidigt och sen somnar om och själv kan man inte. :P

2009-07-10 @ 13:56:30
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0