Fiskgratäng

Idag har vi inte gjort allt för spännande saker. Vi har bara varit och handlat med min mamma och hennes kille så att jag kunde passa på och köpa all mat som Kasper ska ha med sig till Finland. Det blir lite billigare att köpa mat och blöjor på Ica Maxi än på våran lilla Ica här, och eftersom jag annars åker kommunalt så var det skönt att få skjuts så att man slipper bära allt på bussen! Fick vi även testa vår nya barnvagn som vi köpte igår :) Kasper älskar den!

Sen har vi bara varit hemma och tvättat, segat och lekt. Har faktiskt varit riktigt rastlös eftersom jag inte alls är van vid att sitta hemma såhär om dagarna och inte göra någonting alls. För kan ni tänka er att jag inte har suttit hemma ensam en enda dag sedan vi kom hem från landet! Varje dag har vi varit iväg och hittat på något om inte Fredrik har varit ledig.

Just nu sitter jag väl mest och kollar på Kasper som äter upp sig själv på golvet, väntar på att Fredrik ska komma hem från jobbet och att maten ska bli klar. Idag blir det fiskgratäng med ris.

Vad äter ni för gott idag?

Kommentarer
Postat av: Virre - mamma till Dennis

Fiskgratäng låter gott:)

För oss blev de kött, potatis & sås:) mums

2009-07-23 @ 19:21:44
URL: http://glittermammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0