Ellos, del 1

Idag åkte jag och Erica till Barnens hus i Väsby, tyvärr så hittade hon inte det hon skulle ha så vi gick därifrån med en varsin godispåse bara :P
Vi tog en tur till Väsby centrum eftersom vi ändå var i krokarna, men köpte inte någonting där heller. *Stolt*

När vi skulle hem så hade båda paket att hämta ut som innehöll kläder till våra små liv. Jag har väntat på mitt paket i över två veckor och fick förrigår mail om att Ellos hade skickat två grejer och att resten skulle levereras 10 augusti. Imorse när jag loggade in på mitt Elloskonto så såg jag att de hade skickat resten igår, så de kommer väl på måndag när jag inte är hemma :( Då får ju det paketet ligga och vänta på oss i en vecka.

Men det som kom idag var ett påslakanset som jag fick på köpet och sen två set till Kasper:


De här byxorna är väl inget att hurra för.. Känns mer som långkallingar och det är
väl så dom kommer användas. Tröjan var väl helt ok.


Det här setet tyckte jag om.
Tyvärr så tror jag att stjärnorna på tröjan kommer slitas bort med tvätten..

Ikväll när Fredrik kommer hem från jobbet så ska jag iväg och käka ute med gänget minus Ica. Ica är ju på Gotland och kommer hem på söndag kväll och jag åker på måndag morgon. Men eftersom Kakan varit i Thailand i två veckor och den enda jag träffat senaste tiden är Emma så måste vi som är hemma nu ta och ses och uppdatera oss lite. Ska även passa på att ge våran extra nyckel till Kakan som ska bo här när vi är bortresta.
Så det blir jag, Anna, Kakan och Emma ikväll :)

GLÖM NU INTE BORT FRÅGESTUNDEN SOM ÄR IGÅNG TILLS IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0