Ego och oskuld

Hallo hallo och hej

Som tidigare nämt så har dagen spenderats med Madde och Melker. Vi åkte till Stinsen idag för att shoppa lite. Och jag var riktigt ego idag (eller kanske smart) och köpte 5 (!) nya tröjor till MIG, två stycken på Lindex och tre på Ginatricot, och därmed var min Ginatricot oskuld tagen. Jag har alltid trott att de inte har kläder som passar mig, men så sa Madde att klart de har det så då provade jag en tröja som passade :) Och så fick ytterligare två följa med hem.
Det enda som jag köpte till Kasper idag var en ny mössa och ett par mockasiner:

Mockasiner från Kappahl


Mössa från Kappahl

När vi åkte hem så mötte jag Fredrik på tåget och vi gick och åt middag på kinan, det var gott med dock inte värt pengarna. Tog kycklingspett med jordnötssmör men det var ingen sås till risen utan bara så att spetten var doppad i lite sås.

Är trött i benen och fötterna eftersom jag haft fel skor idag, detta eftersom det inte var så varmt imorse när vi gick så jag ville inte ha mina sandaler, och de andra skorna som är bra skickade jag ju med till Finland när min mamma åkte. Jag har ju ett X antal par skor, men inte många som passar att gå långa sträckor i när man inte är van vid att gå i dom.

Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken underbar mössa ni köpt! :D

2009-07-28 @ 11:50:23
URL: http://battlecry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0