Det blonda livet var inget speciellt

Hallo.
Som ni märker så blev det ingen morgonuppdatering imorse, men jag hade alldeles för mycket att göra här hemma innan vi skulle iväg för dagen. Vi har spenderat dagen med Erica och Loke igen :) Vi började med en lunch på Brödboden, deras sallad alltså.. Mums! Efter att ha suttit där i 2,5 timme (ätit lunch, fikat, matat bebisar) så gick vi runt i centrum ett tag. Ni som vet hur det centrumet är förstår att det inte är någonting att hurra för. Erica ville ha hjälp med att färga håret och då vart jag också sugen på det (mitt hår var blont nu på grund av att solen hade blekt det). Eftersom Erica hade färgat håret svart sist så krävdes det en avfärgning på henne först, riktigt häftigt blev det ;) Hon vart lite blond och lite rödhårig, och enligt henne så var det korta blonda livet hon levde inte alls så roligt. Alltså håller hon inte med om att blondiner har roligare :D Haha. Efter avfärgningen färgade vi hennes hår med en färg som hette mahogny, jag tyckte det vart skitsnyggt! Men hon kommer säkert fega ocg färga det svart igen :P
Till mig köpte jag en färg som hette Light mocka, nu känner man igen sig själv igen :) Egentligen är jag ju blond men har färgat håret brunt i ungefär fyra år men på somrarna bleks det och blir blont så fort jag går ut. Hade egentligen tänkt vänta till hösten innan jag färgar håret, men vi har ju ändå inte speciellt mycket sol just nu :P Jag är i allafall nöjd med resultatet, trots färgfläckarna på pannan :P

Hoppas ni alla har en trevlig fredagkväll! Vi lägger oss tidigt ikväll eftersom Fredrik ska upp klockan fyra imorgon.

Kommentarer
Postat av: erica

jag fegar inte ur :P

2009-07-27 @ 11:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0