Det blev för jobbigt!

Efter städningen och mellanmålet så kände jag att jag inte klarade av att sitta hemma hela dagen, kände mig så isolerad!
Tänkte att jag då kunde passa på att hämta mitt paket som kommit från finska ambassaden (antar att det är mitt gamla pass, har inte öppnat det än). När vi ändå skulle ut så gick vi en runda och stannade vid en lekplats här i närheten så att Kasper fick göra någonting som han verkligen älskar.. Nämligen att gunga. När han hade gungat ett tag så gick vi en liten omväg till affären, bara för att få vara ute lite :)

Nu ska jag alldeles strax gå och sätta på två koppar kaffe och invänta att min käraste kommer hem från jobbet så vi kan fika vaniljmunkar :)

Kommentarer
Postat av: tess

Ja visst va de fint. Hittade det på google... så de va inte något jag själv fått njuta av i verkliga livet.



Hoppas allt e bra med er... //Tess

2009-07-25 @ 17:43:55
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0