Allt från Clas Ohlson till Nils Henriks

Anledningen till att det inte blev någon mer uppdatering igår är för att jag kom hem väldigt sent så det var bara att bege sig i säng.
Jag hade ju middagsplaner med Ica, Emma och Robin. Det blev taco/nachomiddag och som vanligt så var det riktigt brutalt gott. Efter att vi hade ätit klart så fick vi för oss att jag och Emma skulle springa över till mig och hämta lite dricka så att vi kunde ha en helkväll. Sagt och gjort, jag tog med mig min vindunk, en vodkaflaska och en flaska Minttu Black och så hade jag några cider hemma hos Ica. Vi hade det riktigt trevligt, Ica och Robin med sin dricka och jag och Emma med min, fast det klart man delade med sig :P Vi satt och kollade på Allsång och efter det satt vi och kollade på Kronprinsessans födelsedagsfirande, och anledningen till att vi tyckte att det var kul att kolla på var väl för all dricka. Haha. Och rubriken, ni som kollade på Allsång igår vet att Larz Kristers var med. När de kom in på scen i slutet av programmet igen så skrek Emma "Åh det är Clas Ohlsons igen". Ni kan förstå vilket skrattparty det blev! Lite senare på kvällen när vi satt och kollade på födelsedagsfirandet så var det någon som var på scenen och sjöng när Emma sa "Ja dom är ju inte bättre är Nils Henriks eller vad dom nu hette". Haha, Emma hon är så söt hon!
Idag mår jag bra, det enda är att jag har ont i magen. Det bränner riktigt ordentligt så jag har inte kunnat äta något, men man får väl skylla sig själv när man dricker sprit.

Men tack för en underbar kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0