Wanted

Kvällen igår spenderades bort med film, det blev en ny film som Fredrik köpt. Wanted med bland annat Angelina Jolie. Har väl egentligen inte så jättemycket att säga om filmen. En rätt vanlig amerikansk action, alltså egentligen ingenting för mig :P Men den funkade väl helt hyfsat att se på.

Hmm.. Varför funkar det inte längre att skriva ordentliga inlägg när jag sitter uppe och pumpar de här äckliga tiderna..? Funkade ju bara för någon dag sen ju. Nu är jag bara alldeles för trött och vill bara sova. Snälla pumpning, gå fort :D Jag kom inte i säng förrän strax efter halv två i natt, så har bara fått drygt tre timmar sömn innan jag skulle upp och utföra min hobby. Pumpning. Snart, väldigt snart ska jag fortsätta sova.
Nu är klockan fem, och då är det dags för Ica att gå upp. Usch, fy och blä.


Såhär bra tyckte han att filmen var :P
Haha, däckat i pappas knä efter maten med ett av sina snygga nya haklappar och pyjamas.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja och i morse ville jag inte gå upp. Försov mig i 20 minuter typ :P hehe.

2009-01-09 @ 09:26:14
Postat av: Madde

Aaaoow! Pluttgubben då :) !

2009-01-09 @ 09:48:08
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0