Vinter..?

Brrrr... Vad kallt det är. Och dum som jag är så kan jag inte offra mig för att gå upp och ta på mig mer kläder :P
Idag vaknade jag kvart i sex.. Så har nu vart uppe sen dess, lillgubben fick mat halv sju och ligger och sover en stund nu. Eftersom vi ska iväg idag så hade jag ju tänkt att jag skulle hinna fixa iordning mig tills innan han blir hungrig nästa gång (typ runt halv elva) men märkte för ett tag sen att vi inte har nån varmvatten! Hur ska jag duscha? Jag håller liksom redan på att frysa ihjäl, så tror inte att det blir bättre av att jag får duscha kallt. Åååh.. Suck.
Jag får helt enkelt hoppas på att lillgubben är på gott humör efter nästa matstund och att jag kan duscha efter det.. Fast då krävs ju även att varmvattnet har kommit tillbaka.

Nu så håller min nya bloggdesign på att fixas :) Har gett mina önskemål om hur den ska se ut och så. Hoppas på det bästa :)

Igår beställde vi liite nya filmer från CDON (igen). De har ju två blu-ray filmer för 299:-, och det är ju väldigt billigt eftersom en film brukar gå på 249:-. Så hade de även ett erbjudande som var 5 dvd-filmer för 99:-, även detta nappade vi på. Men eftersom det var så billigt så hade de inte sååå himla bra urval :P Men vi fick ihop fem stycken ändå :P

Nu måste jag ta hand om en skrikande bebis. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0