Utmaning nummer ett

Fick en utmaning av http://theerika.blogg.se/

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så att det vet om utmaningen.


(Det här blir riktigt svårt eftersom alla mina vänner vet så mycket om mig, och man vill ju inte ta upp värsta tragiska sakerna)
1. Jag har aldrig i hela mitt liv sovit ensam (menar då ensam i en lägenhet bara jag).
2. Jag har mått riktigt piss en del i mitt liv och fått hjälp mot det.
3. Jag är beroende av pengar.
4. När jag är hemma så springer jag gärna runt halvnaken.
5. Jag sover naken.
6. Jag har svårt att prata känslor och säga exakt hur jag känner (förutom Fredrik så finns det inte många personer jag öppnar mig helt för),
7. Jag mår dåligt när det är ostädat hemma.

Jag utmanar:
Madde
Ullis
Kakan
Anna
Ica
Emma
Emelie
Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0