Tuttar, tuttar, tuttar överallt!

Kan man kalla det för kalsongchock det Niklas Wahlgren gjorde igår? Haha, skulle inte blivit förvånad om det hade stått stort på löpsedlarna "Kalsongchock i Let´s dance". Och igår var det inte Laila Bagges tuttar som fick mig att tappa hakan.. Den här gången var det Magnus Samuelsson.. Damn vilka tuttar :D Var i och för sig inte de enda tuttarna som fick mig att tappa hakan igår! Ullis och Anders var på en snabb visit i Märsta så dom kom förbi igår kväll.. Och Ullis tuttar... GIGANTISKA!!! De hade lätt vuxit rätt mycket sen jag såg henne strax innan jul!! Haha.. Aja, hon är van vid att jag glor så :P
Eftersom det vart en ganska sen kväll igår så hann det inte bli någon uppdatering här på bloggen.

Imorse vart det inte heller någon uppdatering eftersom Fredriks familj och en moster kom förbi på besök. Och eftersom det var hans mosters första besök hos Kasper så fick han ju förstås presenter :)

En snygg outfit fick han

Och gosiga tofflor

Imorse när jag skulle klä på honom så fanns det ju nästan inga bodys som han kunde ha! Alla var ju för små.. Varför ska min lillgubbe växa ur sina kläder? Så när Fredriks familj åkte hem fick jag ställa mig och gå igenom alla hans kläder.. Bort med alla 50-kläder och fram med alla 62. Och jag har alltid trott att ett barn inte kan ha för mycket kläder.. Och så fel jag kunde ha!!! Han har väl nästan typ hundra bodys, ett 50-tal byxor.. Massa pyjamas och tröjor.. Han kommer kunna använda alla kläder engång så får man lägga undan de sen. Jag behöver typ inte tvätta hans kläder nån mer :P Så folk.. Vad ni är gör.. Köp INTE kläder i 62 till honom!!

Eftersom Kasper låtit lite rosslig idag när han andats så fick min mamma panik och tvingade mig att ringa sjukvårdsupplysningen eftersom hon var orlig för att ha smittat honom med något. Men eftersom han inte har nån feber så sa sjuksköterskan att jag kunde avvakta. Blir det värre så ska vi åka in, annars kan jag låta det vara och ringa till vårdcentralen på måndag istället. Men sån är min mamma.. Blir så lätt orolig :P

Men nu ligger båda mina gubbar och sover så jag ska avsluta skrivandet och läsa lite bloggar eftersom jag inte hunnit med det än idag. Sen blir det nog matlagning och kanske startar jag en maskin med tvätt.. Spännande? Oja!

Kommentarer
Postat av: agnes

bra blogg, kika in i min med. :)

2009-01-31 @ 16:55:53
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag håller på Magnus Samuelsson ja;) Jaa..man är verkligen en riktig hönsmamma till sina små! Men bättre och ringa en gång för mkt än för lite så. Hoppas han blir bra snart!

2009-01-31 @ 17:56:49
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/
Postat av: Maria

Vilken fin blog!

Söta kläder!

2009-01-31 @ 19:36:43
URL: http://miabackman.blogg.se/
Postat av: ida

den där rubikriken brukar jag gå och säga ibland hahaha

2009-01-31 @ 20:56:16
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0