This is why.. This is why..

Så var fjärde säsongen av Let´s dance påbörjad. Kan väl inte påstå att det är något jag sett speciellt mycket fram emot, visste inte ens att det skulle börja förrän nån pratade om det på fikat hos Emma i onsdags. Men är kul att TV4 har sånna program som man kan sitta och följa varje fredagkväll med familjen. Är säkert kul för många barn att få ha lite fredagskvälls underhållning med föräldrarna :) Kan väl inte påstå att det är så i min familj :P Fredrik lär ju inte vara helt sugen på att följa det varje fredag, och lillgubben är lite över fem veckor. Visst, han har ingenting emot att ligga i min famn om jag sitter och kollar på det. Men inte riktigt familjeunderhållning för oss.
Och varför ska tidningar alltid envisas om troschock? På Expressen kan man läsa att "Höglund gick ut hårt med troschock"  och sedan står det att programledaren tycker att hon kunde se skymten av hennes trosor. Seriöst. Nån som bryr sig? Kom tillbaka när det blir riktig chock där man ser det ena och det andra. Fast det passar ju också mer i en nöjestidning. Under de tre åren man läste media lärde man sig hata det ganska mycket. Haha. Jag älskade gymnasiet och allt det jag lärde mig, men tillslut så förstår man vilken skit hela media är :P
Kan ju erkänna att när Laila Bagge kom in på scenen där i början när alla skulle presenteras så tänkte jag "Åh shit vilka tuttar och vilken kropp hon har". Jaja, ni som inte känner mig, dags att lära sig att Laura är tuttfixerad. Tycker i allafall att hon var skitsnygg i sina kläder.

Det förra inlägget jag gav er var ganska kort eftersom jag så gärna ville komma iväg och gosa med lillponken på soffan. Och jo jag vet, hade ju kunnat vänta helt med inlägget men är så snäll att jag offrar tid :D Nu ligger han här brevid mig i soffan och utför en del av sin dagliga gymnastik som han så ofta utför.

Nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet. Han är väl hemma om typ en timme så ska försöka hinna pumpa innan det så att jag kan gå och lägga mig när han kommit hem. Måste upp ganska tidigt imorrn.

Bilder på lite onödig skit som jag gottat mig med under kvällen:


Två mackor med hushållsost, blue cheese-dressingen som jag är beroende av, salladsblad och tomatskivor.



Och sen en bit av citron cheesecake-tårtan som vi åt tidigare idag (som jag nämnde i det förra inlägget).

Jag är trött. Jag vill sova. Vill inte gå upp och pumpa på nätterna. Har en halvft skrikande bebis nu. Jobbigt med skrikande bebis när man är ensam hemma och behöver pumpa. Tjat, tjat och bla bla.

Anledningen till varför jag aldrig lägger upp en bild på mig själv..? Jo, för att jag alltid ser så sjukt bitchig ut på alla kort. Varför då för? Jag är inte bitchig. Eller är jag..?



Här har ni en bild. Bilden är dock ganska gammal, men ändå.
(Jag till höger och Jenni till vänster)

Den bilden jag hitta som jag ser minst bitchig ut på. Då förstår ni hur illa det är. Nu har jag dock tunnare ögonbryn och lite mörkare hår och mörkröda slingor i det.

Haha, hittade en helt sjuk bild på mig och Kakan som är från nyårsafton 2007-2008.



Det roliga är att det ser verkligen inte ut som jag.
Och det där konstiga bruna jag hade runt halsen? Var så att jag hade en klänning som jag insåg hade alldeles för djup urringning. Man kan ju påstå att bröstvårtorna syntes. Så därför snodde jag Patrics collegetröja och knöt den runt halsen. Var ju alldeles för varmt att ha den på sig, så den fick hänga runt halsen.


Uppenbart ju att det inte går att få bra bilder på mig. Blir bara konstigt. Ska lägga upp en bild från när jag är två år. Ingen bitchighet där inte. Undra om det här kan klassas som dagens onödiga problem?

Aja. Nu pumpning och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0