Slitit som en hund och ätit som en gris

Satt flera timmar med bloggdesignen. Pillade och höll på. Så fick jag till det ganska bra, hittade dock inte färger som skulle passa. Plötsligt ändrar jag mig och funderar på om jag ska göra om helt och hållet. Aja, får se hur det blir i slutändan.

Dagen har varit väldigt lugn. Fast efter några timmar framför datorn och utan att ha ätit något alls märkte jag att humöret började rulla åt fel håll :P Var lite allmänt jobbig mot folk på msn, men sånt ska de tåla! Speciellt Ullis, hon har ju faktiskt sett hemska sidor av mig. Och det roliga är, jag märkte det här idag.. Jag blir en ond människa, en mycket ond en när jag sitter och programmerar och pillar med olika redigeringsprogram på datorn. Det är därför mitt humör var pisst på gymnasiet :D Nu har vi hittat svaret. Har nu inte hållt på med sånna program på flera år och har vart på så snällt humör fram tills idag då jag började pilla med de programmen igen :D Så, nu är jag ursäktad för all dålig uppförande under gymnasiet. Eller hur Emma? ;)

Eftersom jag helt glömde bort maten och eftersom älsklingen jobbar kväll idag så fick jag komma på en smart lösning. och lösningen vart hemkörd pizza. Om det var en smart lösning vet jag inte, men fick ju mat snabbt och blev mer än mätt. Man måste beställa för minst 130 spänn för att få gratis hemkörning så var ju tvungen att beställa värsta maffiga pizzan :P Tog en medium panpizza som gick på 125 och så en cola. Tro inte att jag orkade käka upp hela, men var ju tvungen att ta den för att få gratis hemkörning :P Kan väl inte helt hundra påstå att det var den godaste pizzan jag ätit. Kändes som att det bara var ost. Och visst är ost underbart gott.. Men det var som att äta massa deg med ost på.. I och för sig så var det väl det också. Men lite annat skit skulle den ju också innehålla :P

Här ser ni osthögen

Nu är jag sjukt sugen på att åka till nån syaffär ju! Hmm.. Men när är ju frågan. Bör väl bli frisk först, och sen vill jag gärna att älsklingen är ledig så att han kan följa med mig. Han är ju i och för sig ledig både imorrn och på fredag. Så kanske på fredag då.. Får se helt enkelt.

Har suttit och pillat med en annan grej i InDesign men lyckas verkligen inte bli nöjd. Vad ska man göra?

Aja, ska kolla om jag orkar pilla med bloggdesignen lite mer tills lillen vaknar för då ska vi gosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0