Shobilej

God kväll folk

Har suttit och skrivit på listan på vilka som ska bjudas på dopet. Inte alls kul när man märker att det handlar om över 70 personer. *Suck* Blir många kuvert och frimärken som ska köpas.
Har i alla fall tillslut gett upp med dop-kortet och skickat iväg ett som jag tyvärr inte är helt nöjd med, men fastnade och känner att jag inte kommer nån vart. Så den får duga gott folk!

Dagens middag

Chilenska köttbullar i sås, till det serverades potatismos och grönsaker förstås :)

Är grymt sugen på att ta mig en kopp té. Var ett tag sedan jag kunde dricka det eftersom min gom har bråkat med mig. Den är inte helt läkt ännu men dödar mig inte längre heller :)

Tack för alla kommentarer jag fått! I just love it and it makes me keep up the good work! :D


Nu slavar min käraste för mig och gör té :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0