Seg som tusan

Goder morgon gott folk.
Vart inget inlägg här när jag var uppe och pumpa tidigt imorse, men eftersom jag skrev ett ganska långt inlägg sent igår kväll så hade jag väl inte sådär brutalt mycket att berätta så istället satt jag och laddade upp bilder på hemsidan som inte fanns där.
Som rubriken säger så känner jag mig väldigt seg, känns nästan som att jag skulle vara bakis.. Vet dock inte hur det skulle kunna komma sig med tanke på att jag verkligen inte drack igår. Bakis efter allt ätande igår kanske? Skulle ju inte vara så konstigt. I och för sig så har jag inte ätit frukost än, men brukar ju alltid sega med det till många timmar efter att jag ha gått upp. Känner inte riktigt för att äta nåt heller.. Är nog fortfarande mätt sen igår :P

En ny och spännande dag idag då. Eller något liknande :P Har varit duktig och satt på en maskin med tvätt. 14.30 har vi tid på BVC, så då får vi se hur mycket vår lillgubbe har ökat i vikt denna gång. När vi var där förra veckan vägde han 3910 gram och hade då gått upp 200 gram på en vecka. Han äter ju som en riktig karl :P Idag är det inte den kvinnan som vi brukar gå hos som vi ska träffa, hon skulle inte jobba den här veckan så därför får vi gå hos en annan.
Efter BVC ska vi väl handla och sen komma hem och göra något. Middag måste ju fixas innan vi ska till Emma ikväll. Eftersom Emma fyllde år förra veckan så ska hon nu ha födelsedagsfika så hon kan få sina presenter. Kan tyvärr inte skriva vad jag köpt till henne eftersom hon kan ju läsa min blogg innan ikväll. Har lovat hennes mamma att vi ska komma en halvtimme tidigare än planerat så hon ska hinna gosa med Kasper innan hon ska åka iväg på bio.
Så det är mina planer för dagen. Och innan BVC ska jag väl fixa och pilla lite här hemma som vanligt, tvätta flera maskiner och försöka få i mig någon slags frukost om nån timme i allafall.



En gruppbild från min och Fredriks födelsedagsfest från förra året.
Så i brist på andra bilder kan ni glo på den så länge :D

Jag efterlyste ju bilderna från våran födelsedagsfest från förra året.. Men helt plötsligt fanns de på min dator, och jag har verkligen ingen aning om vart de kommit ifrån. Min lycklig för det är jag i allafall :D

Men ni får ha det så bra och ha en mysig onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0