Operation: Rädda mina tuttar

Sorry att de vart så dött här, men har verkligen inte känt för att skriva och då är det väl bäst att låta bli. Men blev i alla fall riktigt glad idag när jag fick award av en helt främmande människa, kanske var det som gav mig lite sug att skriva igen :)
Idag har jag gjort en god gärning och hjälpt Emma med att skriva ett CV :) Hoppas hon söker ordentligt med jobb nu och får napp.

Vi har verkligen blivit för lyxiga av oss.. Dålig vana.

Kvällens lyx:


Köttfärspaj och till det serverades gräddfil med avokadotärningar, hackad chili och pressad vitlök.
Och så gott vin till.


Avokados fyllda med smögenröra (dock hann de bli uppätna innan bilden togs)


Baguetter med smögenröra.

Fredrik köpte ju nämligen med sig en dunk med ett kilo smögenröra, den kostade ju bara 20 kronor så hann passade på :P

Rubriken? Jo.. jag bestämde mig för någon dag sen att sluta pumpa efter det kräver alldeles för mycket tid. Lillgubben kräver mer och mer tid och för att hinna med allt måste något väljas bort, och då blir det så klart pumpningen. Därför bloggandet vart lite dött senaste dagarna också.. Inte haft tid eller ork. Aja.. Men alla fall, när man ska sluta så ska man ju minska det lite i taget och inte bara sluta plötsligt. Och mina bröst tyckte väl att jag gick lite för fort fram så de bestämde sig för att jävlas med mig. De vart stenhårda med stora klumpar och gjorde sjukt ont. Jag kunde inte ens ta ner armarna på sidorna för att de var så stora och gjorde äckligt ont. Kul? Nej, inte speciellt..
Vill inte ha mjölkstockning, klarar mig ganska bra utan. Så ikväll har det vart hemskt, de har vart gigantiska så jag knappt kunnat röra mig.. När jag försökt göra något åt saken så har inget hjälpt.. Har försökt pumpa men de har vart så hårda att pumpen inte fått tag. Så har gått med bomber som typ kunnat sprängas när som helst. Kan inte ha bh, och så vill brösten läcka så det har vart som värsta oceanen på tröjan. Sexigt? Nej.. Inte speciellt..
Har då försökt rädda mina bröst på olika sätt. Tog ett varmt bad (hade så varmt vatten som det bara gick) och har haft en brännande varm handduk på brösten.. Allt för ata klumparna ska släppa och jag ska få ut mjölken. Efter massa tjafs så har jag nu fått ut lite i alla fall. Fortfarande lite hårt men lite bättre än innan. Förhoppningsvist kan jag sova utan att svimma av smärta eller att brösten spricker. Där hade ni dagens intressanta fakta. *Fram med anteckningsblocket och anteckna* "Lauras bröst läcker och spricker snart"
Aja.. :P That´s life.

Nu ska jag sova. Ska försöka skärpa till mig med bloggandet från imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Du har fått en award och en utmaning av mig. :)

2009-01-26 @ 00:10:00
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Emelie

du har fått en utmaning, kolla mer på min blogg:)

2009-01-26 @ 03:16:53
URL: http://emeliesbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0