Nu har skinnet börjat rulla ihop sig..

Hej och god morgon alla morgonpigga

Jag hade en plan, nämligen att börja lägga mig tidigare så att jag kan gå upp tidigare på mornarna också. Igår la vi oss vid 23 så jag kunde gå upp redan 8.30 imorse pch ändå fått ordentligt med sömn :) I och för sig så hade jag nog sovit lite längre, till nio i allafall om det inte hade låtit som värsta slagfältet i sovrummet :P Lillgubben och kissekatten låg nämligen och snarka i takt.. Aja, upp kom jag i allafall och sitter nu här med morgonkaffet.

Planerna för dagen är enkla. Nångång vid 13-tiden ungefär så ska jag och lillgubben över till min mamma. Vi ska ringa några viktiga samtal och kolla igenom lite papper. Och sen vid 15-tiden kommer min bror och hans assistent över :) Är sjuuukt länge sen jag träffade dem, tror inte ens att jag träffade dem under tiden jag var gravid.. Kan det verkligen stämma? Nu är i allafall hans assistent med barn och den är väl beräknad till April :) Ska ta och spana in hennes gravidmage riktigt ordentligt ;)

Förresten, igår började jag sy. Först så skissade jag upp det jag skulle sy och klippte sedan ut rätt storlek på alla tygbitar. Vad jag ska sy får ni allt vänta med att få veta :P Kan avslöja att det är en sak för hemmet, får se när jag hinner bli klar med den. Har ju minst hundratusen saker att göra hela tiden.


Hon är så söt, min allra käraste. Hon satt och åt men så började lillgubben att gråta så hon vart jätteorolig (som vanligt) och skulle se till att han skulle sluta gråta. Hon tycker nog vissa gånger att jag och Fredrik är hemska som inte får honom att sluta gråta direkt. Så gulligt att se när hon oroar sig, men vissa dagar tycker man synd om henne då hon kanppt hinner äta eftersom hon ska se efter honom hela tiden.

Haha, just ja.. Kanske ska förklara vad jag menar med rubriken så ni slipper undra? Har att göra med att jag brände ju gommen riktigt ordentligt när vi var ute och åt i fredags, så skinnet uppe i gommen har rullat ihop sig sådär äckligt nu. Verkligen dagens onödiga fakta.

Nu blir det dusch för min del innan lillen ska upp.

Hoppas ni får en riktigt mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Jag vet :) Söt katt!!

2009-01-18 @ 17:56:51
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Madde

Gah laura! Ingen blogguppdatering och du är inte ens på msn :O Vart har du tagit vägen?

2009-01-19 @ 09:25:24
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0