Nu är det bara att börja

Nu har jag fått både Photoshop och InDesign, så är väl egentligen bara att börja med den nya bloggdesignen. Ska se om det blir idag eller inte, beror väl lite på hur jag orkar och hinner.
Vill även gärna hinna åka förbi nån syaffär så jag kan börja sy egna grejer, men måste ju få köpa lite grejer först. Det blir dock inte idag, det får istället bli nån dag då jag mår bättre och är feberfri.

Igår tog jag mod till mig och gick in på min skolmail som jag inte vågat göra på ett bra tag. Eftersom jag åkte in på sjukhuset då i början av december så glömde jag bort allt som hade med skolan att göra och sköt upp allting bara mer och mer. Men det var inte alls så hemskt som förväntat, egentligen inte alls hemskt. En av lärarna mailade att jag var godkänd och den andra (den onda) mailade bara om att jag har lite kompletteringar jag behövde göra och sa att jag kunde göra de när jag orkar igen. Toppen ju :) Vet dock inte vad jag ska komplettera så bad henne maila mig det. Sen ska jag ta en heldag och försöka fixa allt det där.

Jag ber om ursäkt för att det inte händer så mycket med bloggen nu, men snart så :)

Igår lyckades jag åstadkomma massa nödvändiga saker fast jag var sjuk. Massa mail och sånt som skulle fixas. Har dock en del kvar att göra. Men många viktiga saker är fixade.

Igår hände en till helt läskigt underbart konstig sak som jag inte kommer berätta om i bloggen än. Och det är ingen idé att fråga vad det är heller för jag kommer inte berätta :P En hemlighet till resten av världen liksom. Ni får veta det sen när det behövs :) Nog om det.

Nu ska jag pilla med en sak i InDesign och sen kanske börja med designen till bloggen.

Måste ta tag i att ringa till vårdcentralen på grund av min handled. Kan inte längre lyfta upp lillgubben eller ens gå med vagnen. Inte så himla kul liksom. Är sjukt svårt att sitta vid datorn också.

Dagens look

Ska som sagt försöka göra bloggen lite roligare så fort jag bara blir frisk igen.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0