När dagen går över till en normal tid

Igår hade vi en jättemysig dag :) Vi började med att se på Modesty Blaise, tycker faktiskt att det var en sjukt bra film :) För ganska länge sen köpte vi ju en Tarantino-box med typ åtta av hans filmer. Efter filmen gick vi upp till centrum där vi beställde mat och handlade lite. För mig blev det en Viking, den är så god! Väl hemma och efter maten var det kaffe och en till film som gällde. Var min tur att välja film och eftersom jag var på så oseriöst humör så blev det Elvis Presleys film ´Girls, girls, girls´ från 1962.Haha, ni kan ju förstå kvalitén på den :P Så kul hur man tydligt ser att de undviker att filma Elvis´ höfter när de filmar honom på nära håll när han dansar. Man fick ju nämligen inte filma på nära håll när han skakade loss med fötterna eftersom det var så många tjejer som svimmade när de såg det :D Helt sjukt.
Efter den filmen tog vi fram chipsen, dippen och läsken och körde igång nästa film. Denna gång fick det bli Oceans thirteen. Tyckte väl inte riktigt att den var så himla bra, lite väl rörig. Men tre filmer vart det i allafall, och de som känner mig förstår vilken otrolig händelse det är att jag kollar på tre filmer under en och samma dag :P
Nu sitter jag uppe en sån här onormal tid igen och om ni läser bloggen regelbundet så förstår ni antagligen att jag sitter och pumpar. Nu är vi faktiskt uppe hela familjen, lillgubben skulle ha mat så älsklingen matar honom. Och apropå lillgubben så blir han en hel månad idag! Helt sjukt hur fort tiden går.. Så exakt för en månad sen just den här tiden var han 3,5 timme gammal och jag skulle just upp på neo för att träffa honom. Känns sjuk att tiden gått så fort, men ändå känns det som att man vart hemma i mer än 3,5 vecka. Man får verkligen ta vara på tiden, de små krabaten växer ju så sjukt fort.

Senare idag, sen när dagen gått över till en mer normal tid så kommer Fredriks föräldrar hit för att hjälpa oss med att sätta upp tvn. Ska bli skönt att få det gjort också :)



Bilden vart skitdålig kvalité, vet inte varför och orkar inte fixa iordning den heller. Tycker bara den är så söt! Bilden togs igår när våran kära kisse låg på armstödet till soffan när vi kollade på film, det roliga med bilden är att hon använder min bröstpump som kudde, eller i allafall något att vila huvudet på samtidigt som hon låg och kollade på tvn. På detta vis får ju fler i familjen nytta och glädje av pumpen :D

Nu är det typ sex minuter kvar av pumpningen, och för er som undrar (inte för att jag tror att nån gör det) så tar en pumpning ungefär 40 minuter, om jag inte fuskar och kör en snabbis på ungefär en halvtimme. Så ni kan själva tänka er hur sjukt tråkigt det blir.. Lägga ut 40 minuter på pumpning var tredje timme, kul för er dock eftersom jag då ofta uppdaterar bloggen :P Det jag egentligen skulle komma fram till är att jag efter pumpningen får sova igen, innan ska jag bara dricka ett glas saft :)

En minut kvar, så nattinatt såhär fem på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0