Lyx

Var väl inte den bästa starten man fick på dagen. Hörde att lillgubben låg och gnällde lite men tänkte att han säkert skulle somna om, detta var 06.30. Ålötsligt hör jag hur han spyr och börjar direkt gallskrika. Jag kollar på honom och ser att hela han då är nerspydd.. Han kunde (eller ville inte kanske) öppna ögonen eftersom hela hans ansikte var vitt av spya. Kanske inte så mysigt att inte kunna se för all spya :P
Aja, upp med honom från vaggan och tvätta honom. Fick bli ett ordentligt bad. Eftersom jag inte hade nån lust att börja bädda rent i hans säng så fick han sova brevid mig resten av morgonen, pappa hade ju åkt till jobebt så vi hade hela sängen för oss själva att gosa i.


När man lyckats somna om, och dessutom i mammas säng kan man få det såhär lyxigt.

Jag lyckades dock aldrig somna om Låg i sängen i 1,5 timme och tyckte tillslut att det var lika bra att gå upp eftersom klockan ändå skulle ringa 08.50.

Så lite vardagslyx för lillgubben att få sova i mammas säng, men dock inte så kul för mamma att gå upp så tidigt :P Men var ju i allafall mysigt att ligga och gosa i sängen :)

Nu ska jag trösta lillgubben som precis vaknat innan jag ska duscha, få i mig frukost och fixa i ordning mig för dagen.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Åh, stackaren! Inte lätt att vara liten och sjuk :.( Hoppas han tillfrisknar snart!



Tack för din kommmentar inne hos mig också! Vet inte om jag är starkare än någon annan men att skriva har blivit min räddning. Så tack för komplimangen. :.)

2009-01-15 @ 12:17:14
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: emelie

Jätte snygg blogg=) Hur mås det idag då? =)

2009-01-15 @ 13:08:17
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

2009-01-15 @ 13:31:39
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0