Lyx i vardagen tack vare Ica

Och med rubriken menar jag inte affären, utan den livslevande Ica :P Igår när flickorna var här så hade hon köpt lite gorgonzola, det som vart kvar av osten lämnade hon kvar till mig och sa att jag fick äta upp den. Så för att få lite lyx i vardagen efter att ha varit duktig i natt (gjorde ju faktiskt älsklingens jobb och gick upp och mata) så tyckte jag att jag kunde få en fin frukost så jag smulade resten av osten på mina mackor till frukost :)


Har jag kanske en fetisch av att lägga upp bilder på min frukost?

Det låter väl som värsta bördan när jag säger att jag gjorde Fredriks jobb och gickk upp i natt. Visst är det jobbigt att inte få sova men sånt ingår ju i livet som småbarnsförälder. Och anledningen till varför det är "Fredriks jobb" är för att han jobbar så mycket på dagarna att han inte hinner umgås med sin lille son så därför vill han gå upp på nätterna för att få hinna träffa honom. Så han har valt det helt själv, och eftersom jag får vara med lilleman varje dag dagarna långa så säger jag inte emot det!

Det där samtalet som jag aldrig lyckades med igår.. Satt och ringde dit en timme igår och desamma idag och det bara tutade upptaget.. Tillslut så var det inte längre upptaget och jag blev så lycklig, dock så hamnade jag då istället i telefonkö och fick sitta där i en halvtimme :P Aja, men fram kom jag i alla fall tillslut :D

Hur lång tid kan det ta för en gom att läka? Det känns liksom som att det är en liten bit som fattas också och det gör fortfarande så sjuuuuukt ont. Vad ska man göra?

Ne, nu ska jag ta och fixa i ordning mig själv och lillen innan vi ska iväg på dagens äventyr.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0