Lost chokladpudding i badet med lillgubben

Hej och god kväll

Kan ju lova att bandaget inte satt kvar länge runt handleden, kan ju inte vara utan att använda handen! Får tåla smärtan!
Det blev chokladpudding som tröst för allt. Älskling vill ju ha grädde till och det tycker jag är helt sjukt, då känner man ju liksom bara smaken av grädde. Och grädde är ju skiiiiiit äckligt på grejer man äter! Men bara för att det fanns och för att inte vara annorlunda mot älskling så toppade jag kaffet med lite grädde, och det funkar ju eftersom kaffet övervinner gräddsmaken!
Haha, ser ut som nåt annat i skålen.. Hade tyvärr ingen finare skål :P

Och nu, äntligen! (Jag vet att jag är nördig när det gäller det här). Men nu har Lost börjar igen. Haha. Så idag har vi hunnit kolla på de två första avsnitten (är ju alltid dubbelavsnitt i början av en säsong). Så nu har det börjat och jag vet vad mina torsdagar kommer innebära. LOST! :P Haha. Att jag följer den serien är helt och hållet älsklingens fel. Och eftersom det är den enda serien som jag följer så tycker jag att jag bör vara förlåten!

Till middag idag blev det korvpytt med en pepparrotssås som jag gjorde. Vääääldigt mumsigt men inte alls trevligt att äta med min gom. Så ätandet tar ju en väldans lång tid, men jag ska äta ordentlig mat och ingen töntsoppa! Fast soppa är ju gott, men ingen kul att äta det nu när det känns som att man måste det.



Har precis kommit upp ur badet. Jag älskade att bada förut, fleeeera gånger i veckan! Men sen födde jag barn och fick inte bada på ett tag :( Nu har jag i och för sig haft tillåtelse i två veckor men det har bara inte blivit av. Och jag badade inte själv heller :P Hade det supermysigt med lillgubben! Vi lekte lillgubbe i sjönöd med värsta stormen och grejer! Han tyckte det var hur skönt och roligt som helst. Han har ju bara fått bada i sin lilla badbalja. Riktigt kul!

Nu ska resten av chokladpuddingen ätas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0