Jag rekommenderar..




Dagens middag. Lax i teriyakimarinad.

Här ovan ser ni bild på dagens middag. Lax i teriyakimarinad, och till det hade jag fräst en gul och en röd paprika, haricots verts och fänkål. Sedan slängde jag lite sesamfrön på. Detta serverades med jasminris och teriyakisås.

Idag har vi bara varit hemma. Diskat i flera omgångar (det hade samlats en stor och fin hög under helgen och dessa dagar jag vart sjuk), städat lite och tvättat några maskiner.

Imorgon ska jag äntligen ta mig till en syaffär, får hoppas att den affären jag ska till har det jag behöver och inte har helt chockerande priser. Sen är det bara att ta sig hem och börja sy :D Lägger upp bilder och sånt här sen när det är dags.
Ser framemot imorgon, vi ska nämligen göra annat än bara handla. Ni får veta mer imorgon :)
Hoppas även att mitt paket kommer imorgon. Beställde massa kläder till lillgubben och Fredrik 30 december och paketet har ännu inte kommit. Såg på deras hemsida att den skickades igår. Men varför ska det ha dröjt så sjukt länge?

Ikväll blir det nog en film, fast egentligen är jag inte alls sugen på att se nån film så får se vad vi hittar på. Kanske spelar vi något istället. Men eftersom älsklingen är ledig idag så ska vi hitta på någonting tillsammans.

Bloggdesignen har legat nere idag, har haft så mycket annat för mig så har inte hunnit med den. Men fortsätter då det finns tid.

Nu ska jag hänga upp tvätt och sen ge mat till lillgubben.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: spiderchick

gott!

2009-01-14 @ 19:42:34
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jsg kan dricka tarriyaki så gott är det :O den här rätten skall lagas!

2009-01-14 @ 19:50:13
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Maten såg väldigt god ut...blev hungrig ju:)

Hoppas d går bra i syaffären imorrn!!

2009-01-14 @ 20:58:20
URL: http://jentzi.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Det där såg gott ut!

2009-01-15 @ 22:26:24
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0