Ja.. Borde väl uppdatera här.

Inget morgoninlägg har ni fått ne.. Och inget igår kväll heller. Igår var vi alla fall och storhandla och det blev massa mat, så nu är alla skåp fullsmockade igen. Kom hem först halv åtta så det fick bli onyttig mat för våran del igår. Pizza. Tack gode gud att man känner folk (min mammas kille) med bil så att han kan vara våran chaufför när vi ska storhandla :D
Packade undan alla frysvaror fort och käkade min pizza innan vi satte oss och kolla på Let´s dance. Jag var sjuuuuukt trött och lyckades hålla mig vaken preciiiiiis så att jag hann se den sista dansen. Efter det sa Fredrik åt mig att gå och lägga mig så jag låg i sängen redan 22 igår kväll. Skönt.

Imorse har jag städat, plockat undan grejer och lagt in alla konserver och annat liknande som vi köpte igår. För att få plats med allting var jag tvungen att organisera om lite i skåpen. Men sånt är kul.

Idag ska jag till min mamma så hon får hjälpa mig att fylla i alla papper om bouppteckning och så. Antar att ni märker vilket värdelöst och ointressant inlägg det här blir? Lika bra att sluta skriva mer på inlägget, får väl återkomma när jag har något vettigt att berätta.

Nu blir det lunch. Potatismos och korv.. Eller köttbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0