Irriterande!

Eftersom jag får så äckligt mycket kommentarer som bara är reklam så ska jag ställa in att jag måste godkänna kommentaren innan den publiceras. Vem fan vill läsa skit reklam för olika tävlingar och bloggar i mina kommentarer?

Ja, och idag blir jag säkert av med min vänstra hand. Ska till vårdcentralen på grund av handleden (äntligen) och de kommer väl antagligen amputera den eller nåt. Kul. Och sen.. Min gom.. Den är infekterad! Kuuuul.. Stort som ett hus inne i munnen!

Så här glada och positiva inlägg får ni när jag inte fått i mig morgonkaffet än! Faaan, efter att jag börjat dricka kaffe igen efter graviditeten har jag blivit riktigt beroende och är som ett monster om jag inte får kaffe!!!!!!

Ge mig chokladpudding!!!!!


Får nog införa en regel om att inget bloggande innan frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0