Hur många kollar på Let´s dance ikväll..?

Hallo och god kväll.
Har nu vart hemma en timme. Mormor och hennes man var ju på fika hemma hos mig, var mysigt att de kom hit från Finland för att träffa Kasper. Vi (Kasper) fick lite kläder och så satt vi och käka tårta (en sån där Almondytårta med citron-cheessecake smak) som min mamma köpt. De vart helt förälskade i min lilla kära Kasper. Och det är väl inte så konstigt? ;P
Efter det var vi och käkade på kinarestaurang. Det var räkor i currysås och ett glas vitt *mums*

Nu har jag då matat lillkillen och har Let´s Dance på i bakgrunden. Undra hur många som sitter och kollar på det. Den coolaste tycker jag i allafall är Hasse Aro.

Tänkte bjuda på lite bilder från idag och sen gosa med lillponken på soffan.


Tre pyjamasar, ett par byxor, en långärmad och en typ sparkdräkt med tröja fick Kasper av gammelmormor.


Mamma och pappa fick en chokladask.


Här ser ni min mormors man med lillgubben.


Och här ligger han så i gammelmormors famn.


I mormors famn i väntan på att vi ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0