Hey hey hey people

God morgon, god dag, god kväll
Nu har Jenni precis åkt hem, vi hade det mysigt som vanligt fast vi oftast inte gör ett piss när hon är hemma hos mig :P Men ändå lyckas vi alltid ha lika underbart kul.


Love.
Jenni, jag och min mamma. That´s love.
Läskigt att erkänna.. Men bilden är sex år gammal och jag är fortfarande blond!
Sex år!!! Det betyder ju bara att jag är skitgammal nu. Och så blir man
ett år äldre om en månad.. *Depp*

Sitter här nu och väntar på att mina flicks ska komma :) Blir en ordentlig myskväll igen. Vad vore livet utan Crazy-Cookie, Heta-Anna, Babbel-Emma och Snygg-Ica? ;D Haha.. Känner mig dock inte så het just nu.. Sitter här med mjukisar och en extremt katthårig tröja :P Ska nog ta en sån där rullgrej och ta bort lite av håret.
Har inte hunnit fixa nån middag idag så Ica lovade att köpa ost- och skinksallad till mig :D

När jag ringde Skatterverket idag så hamnade jag i kö.. Fick plats 22.. Bara att sitta snällt och vänta. Sen skulle det ringas till Försäkringskassan, Akademiska och BVC. Allt förutom Akademiska gick bra. De hade bara telefontif till 10.30 och det tutade upptaget hela tiden. Bättre lycka imorrn alltså.

Idag har älsklingen en lång dag på jobbet 11-22.30. Stackarn. Och så börjar han 7 imorrn bitti, så därför har jag lovat att trots vår överrenskommelse så ska jag fixa matningen av lillgubben inatt.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack för en underbar dag syrran!!

2009-01-20 @ 22:09:28
URL: http://jentzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0