Här sitter jag igen..

Nu är tvn uppe och alla är glada och nöjda :P



Här har ni resultatet.

På den svarta långa hyllan på väggen finns våra tvspel, Nintendo 8-bitars, 16-bitars och Nintendo Wii. Sen har ni våran 42 tummare (det enda som är nytt), högtalare och sen inne i skåpet finns Blu ray- spelare, vhs och våran förstärkare och på sidorna finns två till högtalare.
Nu är frågan vad vi ska göra med vår gamla tv.. Dagens i-lands problem.

Vi testade den nya tvn igår med film, vart filmen Besökarna.. Har väl inte så mycket att säga förutom att jag tyckte att den var ganska löjlig..

Vill även påpeka att jag tycker synd om Madde, antagligen är det nån typ som sitter där på kontoret som inte vet ett piss om graviditeter och ska bestämma hur hon ska ha det.. Orättvist. Dumma Sigtunahem. Säg till om jag kan göra nåt.

Imorgon ska jag och Emma åka iväg och shoppa. Någon som vill hänga med? Eftersom jag inte vet om alla hinner läsa bloggen så kan jag skicka iväg ett mass-sms sen och fråga alla. Hur hade vi klarat oss utan den funktionen? :P Sen tror jag inte folk blir glada om jag messar nu.. Så väntar till senare.

Har så sjukt ont i min handled fortfarande sen graviditeten. Fick ju sån där grejs att en nerv kom i kläm på grund av all vätska.. I de flesta fall går det över efter graviditeten, men inte för mig. Känns som att det blir värre och värre för varje dag. Vissa dagar kan jag knappt använda handen. Kul när man har blöja som ska bytas ett X antal gånger per dag. På torsdag ska jag till MVC så ska prata med min barnmorska om det. Ska ju dit eftersom jag egentligen skulle ta blodtrycket så fort jag blev utskriven från sjukhuset och kolla upp det en gång i veckan.. Det blir snart fyra veckor sen.. Men viktigt för mig att hålla koll på den på grund av blodproppen jag fick. Sen skulle jag även ta urinodling eftersom jag hade bakterier i kroppen på sjukhuset.. Bäst och fixa sånt innan det blir värre.
Sedan ska vi även boka tid för efterkontroll om någon vecka så att jag äntligen kan bli friskförklarad :P

Nu är pumpningen klar vilken sekund som helst så blir fortsättning på sovandet nu!

Hejhej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0