Glömsk jag är..

Glömde ju påpeka i mitt inlägg tidigare idag att lillgubben blir ju hela fyra veckor idag :) Sjukt fort tiden går. Samtidigt som det känns jättekonstigt att han redan är fyra veckor så känns det som en evighet sen jag låg där på sjukhuset och led :P
Vi har precis firat fyra-veckors-dagen med ett skönt bad, och så fick han värsta lyxen och blev helt insmord i babyolja :D Ok, den här behandlingen får han ju annars också än bara på speciella dagar :P Han älskar att bada, ligger där och sparkar i vattnet och ser lycklig ut :)

Dagen har gått fort idag. Hunnit med både frukost, lunch och middag sen sist. Är så dålig på att äta lunch, funderar på att gå på en kurs hos Madde :P Till lunch blev det egen gjort hamburgare, och på den hade jag gorgonzola och Blue Cheesedressing :) Mums.
Till middan gjorde jag pestopasta. Alltså kokt pasta, och i det slängde jag creme fraiche, pesto och soltorkade tomater. I brist på andra idéer så serverade jag köttbullar till det. Ikeas köttbullar :P Älsklingen tyckte i alla fall att det var en bra kombination.

Ikväll blir det nog film och mys bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0